UUUPS!!!
Du skal være logget ind som instruktør for at få adgang til denne side!
UUUPS!!!
Du skal være logget ind som instruktør for at få adgang til denne side!
Hej Instruktører
Her finder du den vigtigste information du har brug for når du skal gøre klar til hold og uddannelse.
Det er vigtigt at du følger de simple steps.
GrIb MULIGHEDEN NU
Tilmeld dig som The Hypno Academy Danmark Affiliate & Ambassadør
Du kan tjene 10% på alle salg du formidler på vores øvrige kurser til dine elever.
Gælder alle der registrerer sig og betaler online via hjemmesiden.
Det er næsten fjollet at lade være, ik?
Gælder alle der registrerer sig og betaler online via hjemmesiden.
Det er næsten fjollet at lade være, ik?
Inden du åbner for tilmelding!
Her er de vigtigste ting du skal huske INDEN du annoncerer dit kursus/uddannelse på hjemmeside eller lignende.
Tips og vejledning i at være foran og have overblik hele vejen igennem.
1: Setup
- Fungerer bedst minimum 12 uger før start
- Kører du det samlet eller moduler?
- Antal moduler?
- Weekends / hverdage?
- Start og sluttid?
2: Valg af dato
- Fungerer bedst minimum 12 uger før start
- Hvordan passer det ind i kalenderen i forhold til The Hypno Academy og øvrige instruktører for at forhindre overlap - Tjek dette først via instruktørforummet!
- Ved moduler, husk at jo mere tid imellem, desto mere behov for repetition.
3: Location
- Fungerer bedst minimum 12 uger før start
- Få lokation på plads, hvor datoer, tidsbehov m.m. kan dækkes.
- Vær opmærksom på køkken/indkøbsforhold mht pauser og spisepauser.
4: Giv besked
- Hurtigst muligt når punkt 1-3 er på plads.
- Send info om tid, sted m.m. til The Hypno Academy, samt info om vi eller du selv sørger for link til dine kursister. (Se video under punkt 7.)
- Brug linket herunder for at sende info.
- Aftal dato og tid for en peptalk med Martin og dine elever. Det giver noget ekstra til dine elever, og vi gør vores bedste for at være til rådighed.
PS: Hvornår i dit uddannelsesforløb det er gør ikke så meget.
5: Peptalken
- Vi sender dig et link ca. 1 time før, og du må gerne sende os en liste over aktuelle spørgsmål, udfordringer fra dit hold eller ting fra holdets oplevelser der kan bruges i peptalken.
6: Sociale Medier
Ved åbning for tilmelding!
Opret links og begivenheder, posts m.m. på Facebook, LinkedIn, Instagram m.m. "Tag" evt. THA, dig selv og dit firma. Så deler vi det vi kan.
PS: Del også gerne i THA Elevforummet.
PS: Del også gerne i THA Elevforummet.
Når tilmelding er åben!
Når først du har annonceret dit kursus eller uddannelse,
så går du ind i fase 2. Her er de ting du skal være opmærksom på fra annoncering til første dag.
7: Pre-course
2-4 uger før start, senest 7 dage før.
Benyt de links du har fået udleveret til dine elever, så du sender info og adgang fra dit eget navn/firma.
Eleverne skal KUN have adgang til pre-course inden uddannelsesstart.
Gennemgå selv indholdet, og giv dem evt besked på hvad de skal forberede til dag 1.
8: Deltager liste
Senest 2 uger før start men MEGET gerne før.
Deltagerlisten er ikke for vores skyld, men så der kan sendes certifikater afsted i tide.
Deltagerlisten er ikke for vores skyld, men så der kan sendes certifikater afsted i tide.
Senest 2 uger før, burde du have en komplet liste.
Der er et tillæg på $45, hvis den sendes for sent, da ISAHt så skal sende certifikaterne express.
Brug linket herunder, IKKE via mail, sociale medier eller lignende.
9: Under eller efter kurset!
Inden sidste undervisningsdag
Det er besluttet at elever under uddannelse, først kan få adgang til vores fælles elevforum på sociale medier eller online delen til sidst på uddannelsen.
Først her vil det give mening at de sparrer og er aktive blandt andre uddannede. Spørgsmål indtil da burde håndteres i din undervisning.
Links til dette er også udleveret specifikt til jer afhængig af uddannelse.
Det er besluttet at elever under uddannelse, først kan få adgang til vores fælles elevforum på sociale medier eller online delen til sidst på uddannelsen.
Først her vil det give mening at de sparrer og er aktive blandt andre uddannede. Spørgsmål indtil da burde håndteres i din undervisning.
Links til dette er også udleveret specifikt til jer afhængig af uddannelse.
LINKS TIL DINE ELEVER
HER ER DET VIGTIGE INFO!
Instruks for at give adgang til dine deltagere efter det nye setup:
2: Send en velkomstmail med link til kurset og en kuponkode til gratis adgang,
så opretter dine elever sig selv og lærer systemet at kende..
samt gøre at de kan hente manualen inden holdstart. Det er ikke for at de skal læse hele materialet inden start.
Det øvrige materiale er hjemmearbejde fra dag til dag som du kan indeksere efter din kursusstruktur.
Der er to løsninger at vælge imellem, som vælges når du opretter dit kursus i vores system.
1: Indsend deltagerlisten til os, så vi kan oprette deltagerne automatisk.
Deltagerne vil få adgang til kurset et antal dage før kursusstart, svarende til det antal dage, du sender listen ind i forvejen.
Deltagerne vil få adgang til kurset et antal dage før kursusstart, svarende til det antal dage, du sender listen ind i forvejen.
2: Send en velkomstmail med link til kurset og en kuponkode til gratis adgang,
så opretter dine elever sig selv og lærer systemet at kende..
- Husk at pre-course skal forberede dine kursister til første kursusdag,
samt gøre at de kan hente manualen inden holdstart. Det er ikke for at de skal læse hele materialet inden start.
Det øvrige materiale er hjemmearbejde fra dag til dag som du kan indeksere efter din kursusstruktur.
- Når du har oprettet dit hold og valgt en af ovenstående løsninger, vil du modtage yderligere informationer.